តើអ្វីទៅជា Visa Sensory Branding?

Visa Sensory Branding ប្រើការមើល សំឡេង និងរំញ័រប៉ះដែលអាចអនុវត្តបានដើម្បីបញ្ជាក់ថាការទិញដោយប្រើ Visa ត្រូវបានអនុម័ត។
ស្វែងរកអត្ថប្រយោជន៍

លឿន និងងាយស្រួលទូទាត់
ធ្វើឲ្យការទូទាត់កាន់តែងាយស្រួល។ 87 ភាគរយយល់ថាប្រតិបត្តិការរបស់ពួកគេពិតជាលឿន និងងាយស្រួល។

ភាពច្នៃប្រឌិតនៃប្រេន
បង្ហាញចំណាប់អារម្មណ៍។ 82 ភាគរយនៃអ្នកប្រើប្រាស់យល់ថាបទពិសោធន៍ទូទាត់របស់ពួកគេមានលក្ខណៈច្នៃប្រឌិត។ ¹
¹ Visa, Inc., គុណតម្លៃនៃ Multi-Sensory Branding ៖ ធាតុនៃសំឡេង និងចលនាចំពោះបទពិសោធន៍នៃការទូទាត់ដោយមិនប្រើកាត, 2016
ឱកាសថ្មីសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់លោកអ្នក។
¹ Visa, Inc., គុណតម្លៃនៃ Multi-Sensory Branding ៖ ធាតុនៃសំឡេង និងចលនាចំពោះបទពិសោធន៍នៃការទូទាត់ដោយមិនប្រើកាត, 2016
ការួមបញ្ចូល Visa Sensory Branding

SDKs
ការរួមបញ្ចូលសម្រាប់ iOS, Android និងវិប។ Visa Sensory Branding SDKs មានតែចលនា សំឡេង និងឯកសារដែលអ្នកប្រើប្រាស់អាចមើលឃើញ។ ការផ្លាស់ប្តូរតាមតម្រូវការរួមមានពណ៌ ទំហំ សំឡេង និងការប៉ះ។
ការរួមបញ្ចូលដើម
ក៏មានឯកសារឌីស្សាញ និងលក្ខខណៈបច្ចេកទេសនៃចលនាផងដែរ។ ធាតុទាំងនោះអាចត្រូវបានរៀបចំសម្រាប់ដំណោះស្រាយទូទាត់របស់លោកអ្នក។

លក្ខខណ្ឌតម្រូវរបស់ Visa Digital Brand
ស្វែងយល់អំពីរបៀបបង្កើតសាជីវកម្មធាតុម៉ាក Visa ចាំបាច់ទៅក្នុងបទពិសោធន៍ទូទាត់ឌីជីថលរបស់អ្នក។ អ្នកអាចធានាបាននូវភាពខ្លាំងនៃម៉ាក Visa ដែលគាំទ្រអ្នកនៅក្នុងវឌ្ឍនភាពប្រកបដោយនវានុវត្តន៍ ការថែទាំភាពពាក់ព័ន្ធរបស់អ្នក និងការអនុញ្ញាតឱ្យទស្សនិកជនរបស់អ្នកទៅកន្លែងណាដែលពួកគេចង់ទៅ។
សំណួរ + ចម្លើយ
-
ធាតុនៃ Visa Sensory Branding ទាំងបី (សំឡេង ចលនា និងរំញ័រប៉ះ) ធ្វើការជាមួយគ្នាដើម្បីបញ្ជាក់ពីប្រតិបត្តិការ Visa ត្រូវបានអនុម័តហើយរាល់ចំណុចទាំងអស់គួរតែត្រូវបានដាក់បញ្ចូលនៅពេលគាំទ្រដោយហាដវែរនៃការទូទាត់។
-
Visa Sensory Branding គួរចាប់ផ្តើមភ្លាមៗបន្ទាប់ពីទទួលបានការអនុម័តពីប្រតិបត្តិការ Visa ដែលបានធ្វើជាមួយ Visa Prepaid កាតណឥណពន្ធ Visa ឬឥណទាន Visa ដែលបានផ្ទុកឡើងវិញ។
-
បាទ/ចាស។ បទពិសោធន៍របស់អតិថិជនគួរតែមានភាពស៊ីសង្វាក់គ្នាដោយមិនគិតពីកាត Visa ដែលត្រូវបានប្រើ។
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមអំពី Visa Sensory Branding សូមផ្ញើអ៊ីមែលមកយើងតាមរយៈ [email protected] ។