ចាប់យកព័ត៌មានអ្នកផ្គត់ផ្គង់ដែលអតិថិជន របស់លោកអ្នកអាចប្រើប្រាស់សម្រាប់ផ្ទៀងផ្ទាត់គណនី និងការគ្រប់គ្រងគណនី, ធ្វើរបាយការណ៍ចំណាយដោយស្វ័យប្រវត្តិកម្ម, គ្រប់គ្រងលើ ការបង់ពន្ធ, គ្រប់គ្រងចំណាយ, ការចរចារជាមួយ អ្នកលក់ដែលត្រូវបានជ្រើសរើស, គ្រប់គ្រងអ្នកផ្គត់ផ្គង់ និងការរាយកាណ៍អំពីបទបញ្ញត្តិ។