Visa Checkout ផ្តល់ជូនអតិថិជនលោកអ្នកនូវវិធីដ៏ងាយស្រួលដើម្បីទូទាត់យ៉ាងមានទំនុកចិត្តលើគេហទំព័រពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិករបស់លោកអ្នក និងនៅក្នុងកម្មវិធីរបស់លោកអ្នកផងដែរ។ ជាមួយនឹង Visa Checkout អ្នកប្រើប្រាស់ដែលបានចុះឈ្មោះរួចហើយ មិនចាំបាច់បំពេញលេខប័ណ្ណឥណទាន ឬអាសយដ្ឋានទូទាត់ម្តងទៀតទេ មានន័យថា ពួកគេអាចទូទាត់ដោយបំពេញតែពីរបីចំនុច។
អ្វីទៅជា Visa Checkout
ហេតុអ្វីប្រើ Visa Checkout?
បង្កើនការទិញ
ការចុះឈ្មោះតែមួយដងរបស់ Visa Checkout ធ្វើឲ្យអតិថិជនកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការទូទាត់ ហើយលោកអ្នកអាចចាប់យកការលក់ ដែលអាចនឹងបាត់បង់។
82% នៃអតិថិជនដែលបានចូលរួមក្នុង Visa Checkout បានបញ្ចប់ប្រតិបត្តិការពីការទំនិញក្នុងកន្រ្តកនៅឆ្នាំ 2017 ។1
នៅឆ្នាំ 2015 មានប្រតិបត្តិការលើសពី 48% ដែលទូទាត់ដោយអ្នកទិញដែលប្រើប្រាស់ Visa Checkout នៅគ្រប់គេហទំព័រលក់ទំនិញដោយមិនគិតពីជម្រើសនៃការទូទាត់ដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់។2
កាត់បន្ថយចំនួនបំពេញបែបបទ ក្នុងកំឡុងពេលទូទាត់អាចជួយលុបបំបាត់ហេតុផលសំខាន់មួយចំនួន ដែលអាចបោះបង់ការទិញ។ អ្នកទិញទំនិញប្រមាណ 27% មានអារម្មណ៍ថាដំណើរការទូទាត់មានរយៈពេលវែង និងមានភាពស្មុគស្មាញ។3 អ្នកប្រើប្រាស់ Visa Checkout អាចទូទាត់ដោយវាយបញ្ចូលតែ 2 ទៅ 3 ចំនុចប៉ុណ្ណោះ។
ពង្រីកទៅជុំវិញពិភពលោក
សន្ទុះ Visa Checkout នៅតែបន្តកើនឡើងដោយបើកដំណើរការនៅក្នុងទីផ្សារកាន់តែច្រើន មានអ្នកចូលរួមថ្មីៗ មានបន្ថែមធនាគារចេញប័ណ្ណដែលគាំទ្រ Visa Checkout និងមានការចូលរួមពីអ្នកជំនួញថ្មីៗ។

គណនីចូលរួមនៅជុំវិញពិភពលោក

អ្នកជំនួញនៅជុំវិញពិភពលោក

ធនាគារចេញប័ណ្ណគាំទ្រ Visa Checkout ។
សមត្ថភាពគ្រប់គ្រងការក្លែងបន្លំ
Visa Checkout វាយតម្លៃហានិភ័យនៅគ្រប់ «ដំណាក់កាល»ទាំងអស់ ហើយបង្កើតមូលដ្ឋានគ្រឹះសុវត្ថិភាពសម្រាប់បទពិសោធន៍ទិញទំនិញដ៏រលូន។
សមត្ថភាពសន្តិសុខកាន់តែប្រសើរឡើងទំាងនេះបានរួមចំណែកទៅលើការកាត់បន្ថយចំនួនក្លែងបន្លំលើ Visa Checkout ដោយភាគរយលក់មានចំនួន 63% ទាបជាង ហើយការក្លែងបន្លំជាភាគរយនៃប្រតិបត្តិការមានចំនួន 56% ទាបជាងចំនួនដែលមិនប្រើ Visa Checkout សម្រាប់អ្នកជំនួញធំៗដែលប្រើប្រាស់ Visa Checkout ។4
ឧបករណ៍កម្រិតខ្ពស់ រួមទាំងឧបករណ៍សម្គាល់ក្រយ៉ៅដៃ និងការបង្កើនការផ្ទៀងផ្ទាត់ ជួយ កាត់បន្ថយហានិភ័យនៃការក្លែងបន្លំប្រតិបត្តិការ។
Visa Checkout ប្រើប្រាស់សមត្ថភាពវិភាគហានិភ័យ និងការអនុញ្ញាត Visa ដែលវាយតម្លៃហានិភ័យនៅគ្រប់ដំណាក់កាលទាំងអស់ និងបង្កើតមូលដ្ឋានគ្រឹះសុវត្ថិភាពសម្រាប់បង្កើតបទពិសោធន៍ទិញទំនិញដ៏រលូន។
1 ផ្អែកលើទិន្ន័យផ្ទៃក្នុងរបស់ផលិតផល Visa ដែលបានមកពីគណនីជាង 21 លាន + គណនី Visa Checkout នៅក្នុងទីផ្សារចំនួន 26 ទាំងកុំព្យូទ័រលើតុ ថេប្លេត និងវេបសាយតាមទូរស័ព្ទ (ទិន្នន័យកម្មវិធីទូរស័ព្ទ / SDK មិនរាប់បញ្ចូល) ដែលវាស់វែងការទិញពីជាង 300,000+ របស់អ្នកជំនួញ Visa Checkout នៅជុំវិញពិភពលោក សម្រាប់រយៈពេលប្រាំមួយខែចាប់ពីខែធ្នូឆ្នាំ 2016 ដល់ខែឧសភាឆ្នាំ 2017 ។
2 ប្រភព ៖ comScore 2015 សម្រាប់ការសិក្សាទៅលើ Visa Checkout, ដឹកនាំដោយ Visa ។ ផ្អែកតាមទិន្នន័យដែលទទួលបានពីផ្ទាំងស្រាវជ្រាវ comScore លើអ្នកប្រើប្រាស់កំព្យូទ័រ/កំព្យូទ័រយួរដៃចំនួនមួយលាននាក់ ដែលធ្វើការវាស់វែងលើការទិញពីគ្រប់គេហទំព័រលក់ទំនិញទាំងអស់ ដោយធ្វើការប្រៀបធៀបប្រតិបត្តិការរវាងអ្នកទិញដោយប្រើ Visa Checkout និងអ្នកទិញទាំងអស់នៅខែមិថុនារហូតដល់ខែធ្នូ ឆ្នាំ 2015 ។
3 ប្រភព ៖ វិទ្យាស្ថាន Baymard, ភាពងាយស្រួលរបស់ពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច៖ Checkout, កញ្ញា 2016 ។
4 ប្រភព ៖ ផ្អែកតាមទិន្នន័យរបស់ Visa Checkout និង VisaNet ចាប់ពីខែកក្កដាឆ្នាំ 2015 ដល់ខែមិថុនាឆ្នាំ 2016 ។ ការវិភាគ Visa នៃអ្នកតំណាងរបស់អ្នកជំនួញ Visa Checkout និងមិនរាប់បញ្ចូលឈ្មួញមួយចំនួនដែលរាយការណ៍ប្រតិបត្តិការទូទាត់របស់ពួកគេខុសគ្នារវាង Visa Checkout និង VisaNet ។ អ្នកជំនួញដែលរួមបញ្ចូលក្នុងការវិភាគការក្លែងបន្លំមានចំនួនប្រហែល 90% នៃចំនួនទូទាត់សរុបរបស់ Visa Checkout ។
ចាប់ដៃគូជាមួយ Visa Checkout

អ្នកជំនួញអាចអនុវត្ត Visa Checkout ដោយផ្ទាល់
លោកអ្នកអាចរួមបញ្ចូល Visa Checkout ដោយផ្ទាល់តាមរយៈវេទិកា Visa Developer ។

អនុវត្ត Visa Checkout ជាមួយនឹងដៃគូវេទិកា
ដៃគូវេទិកាពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិករបស់ Visa មានសម្រាប់ជួយដល់ការអនុវត្ត Visa Checkout ។
ស្វែងយល់ពីអ្នកដឹកនាំ
អ្វីដែលចាំបាច់គឺ HTML/javascript ពីរបី tag ការផ្លាស់ប្តូរទំព័រខាងមុខតិចតួច ហើយមិនមានការផ្លាស់ប្តូរគណនីច្រកទូទាត់ដែលមានស្រាប់នោះទេ។