ទៅដល់ អ្នកចំណាយច្រើន
Visa Audiences ជួយលោកអ្នកស្វែងរកក្រុមអតិថិជន ដែលចំណាយច្រើន លើសពីកម្រិតចំណាយជាមធ្យមថ្នាក់ជាតិ នៅក្នុងប្រភេទអតិថិជនរបស់លោកអ្នក។
Visa Audiences ជួយលោកអ្នកស្វែងរកក្រុមអតិថិជន ដែលចំណាយច្រើន លើសពីកម្រិតចំណាយជាមធ្យមថ្នាក់ជាតិ នៅក្នុងប្រភេទអតិថិជនរបស់លោកអ្នក។
ស្វែងរក ក្រុមអ្នកប្រើប្រាស់ដែលចំណាយក្នុងប្រភេទក្រុមអតិថិជនរបស់លោកអ្នក ទោះមិនមែនជាមួយលោកអ្នកក៏ដោយ ហើយស្វែងរកអតិថិជនបន្ថែមដែលដូចនឹងមូលដ្ឋានអតិថិជនបច្ចុប្បន្នរបស់លោកអ្នក។
បានបង្កើត តាមស្ដង់ដារឯកជនភាពរបស់ Visa Audiences ប្រើប្រាស់ទិន្នន័យចំណាយរួម និង អនាមិក។ មិនមានទិន្នន័យផ្ទាល់ខ្លួនត្រូវ បានចែករំលែកឡើយ។
ជ្រើសរើសបាន ពីប្រភេទអតិថិជនលើសពី 100 ប្រភេទ ដែលបង្កើតទុកជាមុនពីសំណុំទិន្នន័យប្រតិបត្តិការ Visa ឬ បង្កើតដោយខ្លួនលោកអ្នកផ្ទាល់។
ប្រភព ៖ របាយការណ៍របស់ Nilson 1080 (ខែកុម្ហៈ ឆ្នាំ 2016)
ប្រភព ៖ ចំណាត់ថ្នាក់កំពូលទាំង 250 គឺផ្អែកលើប្រាក់ចំណូល និងកម្រិតប្រតិបត្តិការរបស់ VisaNet សហរដ្ឋអាមេរិក។
ប្រភព ៖ របាយការណ៍លក់រាយពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចប្រចាំត្រីមាស របស់ការិយាល័យជំរឿនសហរដ្ឋអាមេរិក នៅ ត្រីមាសទីមួយ ឆ្នាំ 2016
ឃើញពី របៀបដែលយុទ្ធនាការលើអ៊ីនធឺណិតរបស់លោកអ្នកបានជម្រុញឱ្យអ្នកទិញចំណាយទិញតាមអ៊ីនធឺណិត និងនៅខាងក្រៅ។
វាយតម្លៃ ការធ្វើទីផ្សាររបស់លោកអ្នកសឹងតែនៅពេលវេលាជាក់ស្តែង ដោយផ្អែកលើទិន្នន័យទិញទាំង នៅលើអ៊ីនធឺណិត និងខាងក្រៅ។
ឃើញពី លទ្ធផលនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងផ្សព្វផ្សាយរបស់លោកអ្នកទៅការជម្រុញចំណាយរបស់អតិថិជន។
ការសិក្សាបានវាស់វែងនូវផលប៉ះពាល់នៃការផ្សព្វផ្សាយតាម Tweets នៅក្នុងហាងក្រោមយុទ្ធនាការចំនួន 13 ធ្វើឡើយដោយអ្នកជំនួញលក់រាយ និងភោជនីយដ្ឋានធំៗ។
លទ្ធផល ៖
ROAS ៖ ប្រាក់ចំណូល $8 (32.000 រៀល) ៖ ការចំណាយលើការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម $ 1 (4.000 រៀល)
ប្រភព ៖ ការសិក្សាលើការវាស់វែងការផ្សព្វផ្សាយតាម Twitter បានផ្តល់ដោយ Oracle ជាមួយទិន្នន័យរបស់ Visa ត្រូវបានបញ្ចប់យុទ្ធនាការទាំង 13 ដោយអ្នកជំនួញលក់រាយ និង ភោជនីយដ្ឋាន។ ការសិក្សាបានប្រៀបធៀបអតិថិជនដែលទទួលបានការផ្សព្វផ្សាយតាម tweets ជាមួយស្ថិតិក្រុមស្រដៀងនេះ ដែលមិនបានទទួលការផ្សព្វផ្សាយ។ ទិន្នន័យត្រូវបានប្រមូលពីខែមករា ឆ្នាំ 2015 ដល់ខែមេសា ឆ្នាំ 2016។
លោកអ្នកជ្រើសរើស Visa Audience
Visa វិភាគជាងប៊ីលានប្រតិបត្តិការ Visa
Visa ផ្ញើព័ត៌មានចំណាយជារួម និង អនាមិកដល់អ្នកផ្ដល់សេវាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ ដែលបានចូលរួមយុទ្ធនាការរបស់លោកអ្នក
អ្នកផ្តល់សេវាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយបញ្ចូលទិន្នន័យ ពី Visa ជាមួយនឹងទិន្នន័យគោលដៅ និងម៉ូដែលរបស់ខ្លួន
អ្នកផ្តល់សេវាកម្មរបស់លោកអ្នកបម្រើយុទ្ធនាការ ផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ទៅឲ្យអតិថិជនដែលមានតម្លៃខ្ពស់របស់លោកអ្នក
ដោយប្រើ Visa Ad Measurement, Visa តភ្ជាប់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទាំងនោះដល់ការលក់ជាក់ស្ដែងទាំងតាមអ៊ីនធឺណិត និងខាងក្រៅ
កំណត់គោលដៅ អតិថិជនដែលត្រឹមត្រូវ និងមានលទ្ធភាពទិញ។
យុទ្ធនាការរបស់ លោកអ្នក។ ការលក់របស់លោកអ្នក។ ហើយព័ត៌មានដើម្បីបង្កើនការលក់។
ក្រាហ្វិកព័ត៌មាន Ad Measurement
ដំណោះស្រាយកម្មវិធីផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម Visa គឺជាស៊េរីផលិតផលថ្មី ដែលប្រើព័ត៌មានផ្អែកលើទិន្នន័យប្រតិបត្តិការដើម្បីជួយដល់អាជីវកម្ម ក្នុងការកំណត់គោលដៅ និងវាស់វែងលទ្ធផលយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយឌីជីថលឱ្យបានកាន់តែប្រសើរ។ ដំណោះស្រាយកម្មវិធីផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម Visa បច្ចុប្បន្នមានពីរផលិតផល ៖ Visa Audiences ជួយអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មពង្រឹងការកំណត់គោលដៅអតិថិជនរបស់ខ្លួន រីឯ Visa Ad Measurement ជួយអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មវាស់វែងលទ្ធផលយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយទាំងតាមអ៊ីនធឺណិត និងខាងក្រៅ។
ជាឧទាហរណ៍ សម្រាប់អ្នកលក់រាយ ដែលចង់ផ្សព្វផ្សាយការលក់តាមរដូវកាលអាចជ្រើសរើសគោលដៅ អតិថិជនបាន ដោយផ្អែកលើការរួមបញ្ចូលតាមប្រជាសាស្រ្ត និងទិន្នន័យឥរិយាបទទិញ កន្លងមក។ ក្នុងស្ថានភាពនេះ គេអាចប្រើ Visa Audiences បានតាមរយៈ អ្នកផ្តល់សេវាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយឌីជីថល ដើម្បីជ្រើសយកអ្នកទិញញឹកញាប់ក្នុងប្រភេទដូចគ្នានឹងអតិថិជនគោលដៅ រួចការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឌីជីថលនឹងត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយទៅក្រុមនេះនៅទូទាំងបណ្ដាញ និងឧបករណ៍ជាច្រើន។ Visa Ad Measurement កំណត់ ពីវិធីសាស្រ្តផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មណាដែលបង្កើនការទិញតាមអ៊ីនធឺណិត ឬនៅក្នុងហាង។ លទ្ធផលទាំងនេះជួយ បង្ហាញពីប្រសិទ្ធភាពផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកផ្សព្វផ្សាយកែតម្រូវការផ្តល់ជូននានា – ទាំងក្នុងពេលពេលវេលាជាក់ស្តែង ឬក្រោយយុទ្ធនាការ – ទៅតាមការច្នៃប្រឌិត និង/ឬ បណ្តាញ។
Visa បង្ហាញតែទិន្នន័យប្រតិបត្តិការ (សហរដ្ឋអាមេរិកតែប៉ុណ្ណោះ) ដែលត្រូវបាន ប្រមូលជារួម និងមិនបង្ហាញអត្តសញ្ញាណ។ គ្មានអត្តសញ្ញាណបុគ្គលណាម្នាក់ត្រូវបានបង្ហាញក្នុង ទិន្នន័យប្រតិបត្ដិការនេះទេ។ គ្មានព័ត៌មានចំណែកទីផ្សាររបស់អ្នកជំនួញត្រូវបានបង្ហាញឡើយ ហើយ ក៏គ្មានទិន្នន័យប្រតិបត្តិការអ្នកជំនួញណាម្នាក់ត្រូវបានប្រើប្រាស់ ដោយគ្មានការយល់ព្រមជាមុនពីអ្នកជំនួញដែរ។
Visa មិនតម្រូវឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវតែចូលរួមកម្មវិធីនេះទេ ព្រោះការកំណត់គោលដៅ និងការវាស់វែងទាំងអស់ ប្រើប្រាស់ទិន្នន័យ ចំណាយរបស់ Visa ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយកម្រិតជារួម និង មិនកំណត់អត្តសញ្ញាណ។ Visa គាំទ្រដល់ជម្រើសអ្នកប្រើប្រាស់ដែលមិនចង់ចូលរួមផ្តល់ទិន្នន័យដោយការផ្ដល់ នូវតំណភ្ជាប់នៅលើគេហទំព័ររបស់ Visa.com។
ក្រុមអតិថិជនដែលត្រូវបានរួមបញ្ចូល និងបង្កើតរួចជាស្រេច គឺអាចរកបាននៅតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយដែលចូលរួមនៅគ្រប់ទីកន្លែង។ Visa សហការជាមួយបណ្ដាញ ការផ្លាស់ប្តូរ, DSPs និងអ្នកបោះពុម្ពផ្សាយ នៅក្នុងកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បីធានាថាកម្មវិធី Audiences និង Measurement របស់យើងគឺអាចរកបាន សឹងតែនៅគ្រប់ទីកន្លែងអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឌីជីថលប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ។
Visa Audiences មានផ្ដល់ជូនដោយអ្នកផ្តល់សេវាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ ដោយមិនត្រូវការអនុវត្ត ឬពេលវេលាច្រើនដើម្បីចាប់ផ្ដើមនោះទេ។ ប្រសិនបើលោកអ្នក ត្រូវការអតិថិជនប្រភេទណាមួយ ឬចង់សាកសួរអំពីអ្នកផ្ដល់សេវាកម្មប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ សាកសួរទាក់ទងនឹងកម្មវិធី Measurement ឬសំណួរផ្សេងៗទៀតសូមទាក់ទងមក យើង នៅថ្ងៃនេះ។
អតិថិជនមានតម្រូវការខ្ពស់សម្រាប់ជម្រើសការទូទាត់ដែលលឿន និងសុវត្ថិភាព។ ការប្តូរទៅប្រើម៉ាស៊ីនឆូតប័ណ្ណចល័ត (mPOS) អាចជួយលោកអ្នកបំពេញតម្រូវការទាំងនេះបាន។
ប្រើជំនាញបច្ចេកវិទ្យាទូទាត់របស់យើងដើម្បីពង្រីកអាជីវកម្មរបស់លោកអ្នក។